پزشکی

سلامت و پزشکی

پزشکی

سلامت و پزشکی

فروش تحقیق فضای مجازی، چالش‌ها و فرصت‌ها

شبکه‌های اجتماعی فضایی آنلاین هستند که بر ساخت و بازتاب روابط اجتماعی میان افراد تمرکز می‌کنند؛ افرادی که در این فضا به تبادل علایق و فعالیت‌هایشان می‌پردازند. شبکه‌های اجتماعی علاوه بر شکل‌دهی جدید به عرصه و فضای تعاملات رودرروی اجتماعی و کنش‌های میان فردی، نقش مهمی هم در نحوه انجام تعاملات شغلی و تجاری ایفا می‌کنند. در بحث از آسیب‌شناسی فضای مجازی، نکته‌ی حائز اهمیت، ریسک بسیار بالای این گونه شبکه‌ها از لحاظ آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌باشد. شبکه‌های مختلف اجتماعی با صدها میلیون کاربر در سال‌های اخیر توجه مهاجمان سایبری را نیز بیش از هر هدف دیگری به خود جلب کرده‌اند. کاربران ساعت‌های بسیاری را برای چت کردن با دوستانشان و چک کردن صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند . در واقع چک کردن صفحه شخصی، مطالعه‌ی به روزرسانی‌های دوستان مختلف و نظر دادن روی عکس‌ها و فیلم‌های دیگران، به عادتی ناخودآگاه تبدیل شده است که در کوتاه مدت تمرکز افراد بر امور جاری زندگی و یا فعالیت‌های شغلی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در برخی مطالعات که هزینه‌های فیس بوک را بر اقتصاد مورد واکاوی قرار داده‌اند نیز این هدر رفت سرمایه خود را نمایان‌تر ساخته است. در عصر ترافیک و انواع آلودگی‌های محیطی و اخلاقی، وجود این نوع تکنولوژی‌ها به انسان راحت ‌طلب بهانه‌ می‌دهد که دیگر به سمت صله‌رحم در عالم فیزیکی و متن جامعه گام برندارند.

فهرست مطالب:

مقدمه

فرضیه‌

متغیرها

قلمرو زمانی

قلمرو مکانی

روش تحقیق

جامعه آماری

آمار جهانی

جامعه آماری

روش جمع آوری اطلاعات

حقیقت دیگری درباره این شبکه‌ها

ده تهدید شبکه‌های اجتماعی

راه‌هایی برای حفظ امنیت اعضای خانواده در اینترنت

تاثیر شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی

شبکه‌های اجتماعی

گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی

آیا شبکه‌های اجتماعی تجارت الکترونیک را بهبود می‌بخشد؟

گراف و آنالیز ارتباطی در Over stock

شبکه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیک

چرا ایجاد ارزش مهم است

مدل نیروهای پنجگانه پورتر

فروش تحقیق فضای مجازی، چالش‌ها و فرصت‌ها