پزشکی

سلامت و پزشکی

پزشکی

سلامت و پزشکی

درمان خانگی برای رفع علائم زونا


درمان خانگی برای رفع علائم زونا گرداوری شد

درمان خانگی برای رفع علائم زونا

 

زونا یک بیماری ویروسی می باشد که در بزرگسالان به وقوع می پیوندد. این بیماری مشابه بیماری آبله مرغان در کودکی می باشد اما با شدت و درد بیشتری خود را نشان خواهد داد. بنابراین در زمان وجود هرگونه درد بخصوص در ناحیه ی کمر و فاصله ی بین دو کتف و پس از آن بروز بثورات جلدی به سرعت به پزشک مراجعه نمایید تا درمان لازم برای تخفیف درد صورت پذیرد.

شما می توانید از درمان های خانگی برای رفع علائم مربوط به زونا نیز استفاده نمایید. برای رفع علائم مربوط به دردها و خارش هایی که در نواحی ذکر شده به صورت شدید احساس می شود می توانید از ترکیب کردن گیاه خرفه به همراه گشنیز نیز استفاده کنید. این ترکیب را بر روی نواحی برای چند دقیقه ای قرار دهید تا تأثیر خود را بگذارد.

از درمان های دیگر طب سنتی که با بایدها و نبایدهایی همراه می باشد استفاده از زالو برای مکش خون های کثیف در نواحی دارای بثورات جلدی می باشد. این نواحی معمولا با خارش هایی همراه می باشد که بر اساس نتایج به دست آمده پس از مصرف خون توسط زالو درد و ناراحتی و خارش تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

جوی دو سر!!! بله جوی دو سر و دوش گرفتن با این ترکیب می تواند از درمان های خوب در طب سنتی برای رفع علائم مربوط به زونا باشد. زونا معمولا درد و ناراحتی را به سرتاسر بدن نیز منتقل خواهد کرد. با استفاده از این حمام ، ترکیب معجزه گر جوی دو سر به سرتاسر بدن شما منتقل خواهد شد . در صورتی که درمان های طب سنتی پاسخگوی نیاز شما برای رفع درد نبود می توانید از ترکیبات شیمیایی همانند آنتی هیستامین ها و همچنین داروی خاص بیماری ویروسی زونا یعنی آسیکلوویر استفاده نمایید.

درمان خانگی برای رفع علائم زونا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.