پزشکی

سلامت و پزشکی

پزشکی

سلامت و پزشکی

نقش کافئین در قهوه و رابطه ی آن با لاغری


نقش کافئین در قهوه و رابطه ی آن با لاغری گرداوری شد

 

نقش کافئین در قهوه و رابطه ی آن با لاغری

 

من که قهوه خوردم خیلی برام خوب و در عرض چند هفته لاغر شدم؟؟ واقعا . . . این جمله در حقیقت یکی از توصیه هایی استک هممکن است از سوی بسیاری از دوستان دریافت کرده باشید. بسیاری از آنها از خاطرات و وزن اولیه ی قبل از مصرف قهوه برای شما توضیح می دهند و اینکه قطعا قهوه اثری بی نظیر بر روی لاغری آنها داشته است. در حقیقت این موضوع تنها یک ادعا نیست بلکه یک حقیقت است.

هر نوشیدنی که حاوی کافئین بالایی باشد البته بغیر از نوشیدنی هایی که در آنها شیرین کننده ها مخلوط شده اند ، می تواند منجربه لاغری شما شود. لاغری در حد قابل قبولی که می تواند با ورزش کردن و کمی رژیم غذایی همانند بسیاری از رژیم های غذایی سخت ، در طول یک ماه بدون آنکه فشار زیادی به بدن شما وارد آورد ، پدید آید. اما آیا مصرف همیشگی قهوه به نفع ما خواهد بود یا می تواند ضرراتی هم با خود به همراه داشته باشد؟

پاسخ به این سؤال برای بسیاری از افراد مهم است. باید به خاطر داشته باشید که قهوه در داخل خود کافئین دارد و همین کافئین می تواند ضربان قلب و در نتیجه سوخت و ساز چربی را در بدن شما افزایش دهد ، اما شما بدون آنکه فعالیتی داشته باشید این کار را انجام خواهید داشد ، پس راحت طلب بودن به معنای واقعی و زیاد هم خوب نیست و باید در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ به ورزش هم بپردازید تا از میزان مصرف بیشتر خود بکاهید و به چنین ترتیبی در کنار لاغری سلامت بدن خود را هم حفظ نمایید.

اما اگر لاغری خود را محدود بر مصرف قهوه به تعداد زیاد مثلا پنج یا شش فنجان در روز کنید ، این حالت با تخریب سلامت بدن شما همراه خواهد شد و قطعا هیچ فردی لاغری را با چنین شرایطی دوست نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.